Om Mig !!

Mitt foto
Varberg, Halland, Sweden
Jag heter John-Anders och bor i Varberg med min familj

Facebook

John-Anders Lyckbergs Facebook-profil

fredag, november 13, 2009

Tack Findus

Jag gillar er sista reklam om er torsk. Det riktigt vi har fått bättre bestånd med torsk men, det har nog vårt samhälle märkt än. Eftersom de flesta fortfarande ratar vår när fiskade torsk.
Och äter Hoki t.ex som är helt utfiskad utan för Nya Zeeland.
Vad människor ej vet att de Svenska yrkes fiskarna, gör allt för att främja fisket utanför våra kuster och sjöar.

Vissa av våra svenska politiker, är bra på att mörka sanningen och ej veta hur det verkligen ser ut i dagsläget.

Så gott folk ät hellre torsk än hoki, som fraktas ifrån andra sidan Jorden. Vill ni främja fisket kan man hellre äta 
Norsk odlad torsk.

Säger en stolt Fiskarson 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

sejdman kluve

sejdman kluve
http://www.sejdman.eu/

Musik Jag tycker om

  • NewAge
  • Rave
  • Trance